Thailand – Unit 4

De incentive-campagnes voor Unit 4 bestrijken inmiddels al zo’n 8 jaar. Acteur Mark begon als “Top Explorer” onderweg naar Zuid Afrika, maar is inmiddels een persoonlijke vriend van veel van de internationale deelnemers die meerdere malen hun targets hebben gehaald. Voor de incentive-campagne met de climax in Thailand startte Mark zijn softwarebedrijf Mark’s Happy Systems. De deelnemers werden vervolgens niet alleen uitgedaagd in salesprestaties, maar ook wat betreft het delen van expertise.

De reis naar Thailand (voornamelijk Bangkok en haar achterland) was een perfect voorbeeld van wat wij bedoelen met het echt meemaken van de bestemming. In plaats van ze aan de hand te nemen, gaven we deelnemers de kans Bangkok zelf te ontdekken en mee te maken. Typisch Thaise uitdagingen (wanneer at u voor het laatst gefrituurde sprinkhaan?) werden gecombineerd met unieke locaties en ultieme mogelijkheden. Een warm welkom in een prinselijk verblijf aan de Chao Praya, een tuktuk die je na een vorstelijk diner naar een uitgaansgebied naar keuze brengt. Ons enthousiasme over het programma werd onlangs bevestigd door een tweede prijs bij de Thai Creative Events Awards.


nieuwsgierig?
+31 (0)30 - 27 22 618 info@bink-online.nl Thailand – Unit 4
thailand unit 4 unit 4 thailand thailand unit 4 thailand unit 4